Os durpke hangt al weken lang vol met groen-rode sikkenvlaggen, maar op zaterdag 14 januari barst het feest der feesten pas echt officieel los! Vanaf 14:00 uur stroomt het Willem-Alexanderplein vol met sikken en sikkinnen voor de opening van het Totdenringse carnaval en het dopen van het Sikkenbeeld. Dat belooft weer een mooi feestje te worden!
