Hallo Sikken en Sikkinnen,
Kende gij iemand die dur ziekte en kwaole nie in staot is om dees jaor carnaval te vieren en die daor vrees’lijk de peej in hed? En wilde die eens verasse meej een bezoekske van Prins Rob d’n Irste en Jeugdprinses Nouk? Meld die dan aon via dit formulier of stuurt een berichtje naor voorzitter@akvdesikken.nl. Zet erin wie ut betreft, waortie wôônt en wa aachtergond. Dan neem ik contact meej oe op.
Meej een vriendelijke toeter en bel.
Wilbert van Berkel
Veurzitter AKV de Sikken
